vineri, 30 decembrie 2011

spam

Astăzi, 30 decembrie 2011, o nouă zi memorabilă în care mă las cuprinsă de tot răul, trec prin toate formele combinate şi separate de neîncredere, gelozie, paranoia şi profundă plictiseală, cu analiza prealabilă a tuturor cauzelor psihologice care mă conduc periodic la astfel de decăderi (trebuie spus că între timp partea cu analiza psihologică a devenit de-a dreptul repulsivă, chiar nu mai găsesc nicio plăcere în a învârti pe toate părţile diverse întâmplări dealtfel extrem de banale). Toate astea în timp ce persona mea se odihneşte pe canapea, uşor distantă şi foarte calmă, întotdeauna mi-a fost greu să renunţ la aparenţe.

3 comentarii:

  1. Nu te-am uitat, emh. Mai scrie-ne.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate suna pretentios, dar nu e: intre timp am trait cam impersonal, si de-asta nici n-am mai putut scrie. Astazi mi-am adus aminte de blog, si mi-a luat ceva timp sa-mi aduc aminte si de parola. Dar a mers, asa ca iata-ma din nou in posesia identitatii mele emh-iste. Multumesc pentru mesaj, o sa mai scriu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O sugestie, indraznesc. Ai putea scrie si despre ce inseamna a trai impersonal. Sunt sigura ca ai face-o la modul cat se poate de personal.

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog